Informácie o záruke a reklamácii
Dostal/a som poškodený produkt. Na koho sa môžem obrátiť?
Veľmi nás to mrzí. Práve tomu sa snažíme zabrániť pomocou našich kontrol kvality pred odoslaním tovaru. Pokiaľ ste aj napriek tomu obdržali poškodený tovar, bezodkladne kontaktujte náš zákaznícky servis na tel.: +420 722 985 429.
Kde môžem tovar reklamovať?
Pokiaľ vám produkt prestal fungovať alebo sa na ňom objavila iná závada, bezodkladne kontaktujte náš servis na tel.: +421 233 046 982 nebo e-mailem: bissellservis-sk@enfinitec.com
Ak chcete tovar reklamovať, majte pripravený popis závady a údaje o vašej objednávke (meno, číslo objednávky a dátum objednávky).
Ako dlho je tovar v záruke?
Na všetky svoje nákupy môžete uplatniť záruku 2 roky. Na produkt SmartClean ponúkame záruku 5 rokov.
Ktoré závady na tovar nie sú kompenzované?
Každá sťažnosť je posudzovaná individuálne, avšak na nasledujúcu sa záruka nevzťahuje:
- Zlé alebo neprimerané užívanie produktu
Pred použitím si vždy prečítajte návod na použitie!